BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

7. edzés Ninával

2022.11.22. 09:54 | Briko | Szólj hozzá!

Címkék: edzés diéta fogyás gyaloglás nemadomfel!

Tegnap a hétfői mell és tricepsz gyakorlatokkal várt rám Georgina Nina Valentin - volt, amelyek jobban mentek a vártnál, de volt olyan is, ami gyengébben sajnos. Pedig nem voltam fáradt, frissen és üdén érkeztem az A Fitness-be.
Igaz, az elliptikus tréneren melegítettem be, ami szokatlan volt számomra, most próbáltam ki először.

Nina javaslatára csökkentem a cardio edzések számát, cserében jobban megnyomjuk az erőnlétit, ezen a héten vasárnap is találkozni fogunk.

Nehezebb lesz az biztos, de nem is üdülni jövök ide…
Teher alatt nő a pálma, mondják többen, hát az én pálmámnak nagyon kell fejlődnie, mert
#nemadomfel!

Videók a képek alatt, ahogy az lenni szokott.

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr4017984800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása