BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

Esti tekerés

2022.10.25. 09:43 | Briko | Szólj hozzá!

Címkék: kerékpár életmód fogyás bringa

Tegnap, ahogy terveztem, betekertem a városba (Soroksáron lakok, a Dél-pesti kórház közelében) A Ferenciek tere-re mentem, egy nagyon jó barátomnak van ott sörözője, ott találkoztam Sanyival és feleségével Vikivel, aki aerobic-edző és vállalta, hogy segít nekem kalóriabevitel, étkezés téren.

Vacsorázni nem akartam, de bűnöztem a reggeli zsömle és az ebéd-alma után: ittam két gin-tonicot, pedig tudom, hogy az alkoholban cukor is van... Nagyon jó fejek voltak a pincére, elolvasták szinte az összes üvegen található tápérték információt, ez után javasolták ezt az italt, mert ebben volt a legkevesebb cukor :-)

A Yazioo program letöltése és egy klassz beszélgetés után indultam haza, így jött össze a tegnapi 23 km.

2022_10_24_bringa_2.JPEG

 

2022_10_24_bringa_1.JPEG

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr817962164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása