BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

Az elmúlt három nap

2022.10.31. 18:56 | Briko | Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyás futás gyaloglás nemadomfel!

Pénteken, 29-én nem tudtam elmenni edzeni, mert akkor volt az Erőművek Éjszakája rendezvénysorozat, amin én is előadóként vettem részt. Összesen hét előadást tartottam, mondjuk az állásidőm sokszorosát pörgettem ki a Fitnesz applikációban :-)

Szombaton viszont úgy gondoltam, hogy a pihenőnap sem indok a lustulásra…
Belegyalogoltam összesen 9 km-t a lábaimba, majd végigcsináltam az előírt edzésprogramot. A sikerélmény is megvolt: 5 guggolással többre voltam képes a gyilkos rúd alatt.
Az egyik helyi edző javasolta a zsírégető órákra bejárást is, fontolgatom a dolgot…
Vasárnap délelőtt kigurultam Gombára, ahol a Német Juhászkutya Fajtamentés alapítványnak forgattunk kampányfilmet az 1% SZJA-ról Gregor Bernivel. A hosszú hétvégén ezt is meg kell vágnom...
Szerencsére az edzési lehetőség vasárnap is adott volt, délután éltem is vele.
A reggeli teljes kiörlésű zsömle és ebédre egy szelet bűnöző pizza adott elég energiát, hogy némi fejlődést vegyek észre magamon: az egyik gépen most először tudtam úgy elvégezni az 5x10-es sort, hogy maradt még bennem egy kis erő, nem akartam kiesni a helyemről. Nem mondom, hogy holnap emelni fogom tudni a rátett súlyt, de van fény az alagút végén!
Felülésből is gond nélkül ment az 5x10, ezen is meglepődtem.
Általánosságban ki merem mondani, mintha minden könnyebben menne kicsivel.De lehet, hogy ezt csak beképzelem magamnak...
Vacsira vettem három féle salátát, már csak választanom kell belőlük.
A mai napot az edzéssel (felülésekkel) indítottam, utána jött (helytelen sorrendben) a többi edzésprogram, amit szerencsére ismét egy régi baráttal együtt csináltam végig, most ő figyelmeztetett a helyes testtartásra és mutatta meg a helyes módszert.
Délután egy (nem is annyira) hirtelen ötlettől vezérelve előkaptam a kb. 2 éve nem használt futócipőmet és megnéztem, mit is bírnak ma a lábaim, a tüdőm. Régebbem az 5 km ment gond nélkül, viszont lassan. Ma csak 2,21 km-t futottam, talán ment volna több is, de ezt viszont 7 feletti tempóval. Lesz ez még jobb is, több is, csak akarat kell, az meg van, mert:

img_4197.JPG

img_4198.JPG

img_4199.JPG

img_4200.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr9917967366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása