BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

Eltelt egy hónap

2022.11.19. 11:08 | Briko | Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyás gyaloglás cardio nemadomfel!

Tegnap (pénteken) lejárt a havi bérletem az A Fitness-ben - talán egy nap kivételével minden nap itt voltam. Többen kérdezték, hogy bírom ezt, mi ad ekkora erőt, kitartást? Ezt egy FB kommentben ezt viszonylag jól meg tudtam fogalmazni, bemásolom ide is:

“ Van olyan, hogy az ember elhagy valami számára fontosat, de van olyan is, hogy hülye fejjel szinte mindent megtesz, hogy elveszítse a létező legdrágább kincset, ami valaha az övé lehetett. Na én az utóbbit csináltam és az én Kincsem már másnak ragyog.
Az, hogy vissza szeretném szerezni, az ad hihetetlen erőt nekem”

Reagálva egy másik kommentre: ezt azért magamért is csinálom, a saját egészségem érdekében se fogom abbahagyni!

Ennek “örömére” Georgina Nina Valentin növelte a tétet és a súlyokat, számomra kemény hát és bicepsz edzés gyakorlatokat kellett elvégezzek. Nem mondom kemény volt, el is fáradtam rendesen…

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr1717982618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása