BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

Egyedül

2022.10.28. 08:06 | Briko | Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyás gyaloglás nemadomfel!

Extra nasi még ebéd előtt: két mandarin :-)

Tegnap is motivált voltam!
Az 5 km gyaloglás már napi rutin lett, de az edzést is vártam.
Próbáltam végig ügyelni a helyes testtartásra és így is végig tudtam csinálni az 5 x 10-es szériákat.
Az egyik képen a nyakamban látható szerszám nagyon gyilkos dolog, próbálok egyre többet és egyre mélyebbre guggolni alatta - de ez rettenet…
Nem sokkal, de valamivel több felülést és törzs-emelést tudtam megcsinálni, mint tegnap. Nem nagy a fejlődést, de azért van valamennyi, én ennek is örülni tudok.
Az edzés végén megkóstoltam a képen látható cukormentes (!) málnaízű trutyikát is, jelentem finom volt, vettem egyet  mára is…
Ma pihenő napot kell tartanom, mert este 10-ig Erőművek Éjszakája, ott vagyok az egyik előadó a HuHa-ban, de holnap ismét megyek! Szerencsére az ünnepek alatt is nyitva van az A Fitnessz, nem kell kihagynom egy edzést sem!
Lelkesedésem és kitartásom töretlen:

img_4181.JPG

img_4182.JPG

img_4183.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr3617964742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása