BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

A vásárlás élménye

2010.10.08. 23:15 | Briko | Szólj hozzá!

Címkék: imac

Ritka élményben volt részem a minap, úgy jöttem ki egy üzletből, hogy azt hittem, valahol nyugaton vagyok...

A történet tavaly kezdődött, ugyanis novemberben egy barátom letette a voksát az iMac mellett, amit én megnéztem és azonnal eldöntöttem magamban -ismerve elég jól a PC korlátait, jellemző operációs rendszerének gyengeségeit-, hogy ez a nekem való rendszer.
Beballagtam a kórházzal szemben lévő Duna Plaza második emeletén lévő boltba, ahol europer módon köszöntek, megkérdezték miben segíthetnek. Tették ezt udvariasan, egyáltalán nem tolakodóan. Pont Handrás volt ott, elmondtam neki, hogy mire is használom most az otthoni PC-t, kérdeztem, hogy melyik típussal lenne érdemes azt kiváltani. Több, mint egy órán át beszélgettünk, megmutatott mindent, ami érdekelt, ami nem volt fenn a gépen, azt telepítette, prezentálta. Tette mindezt úgy, hogy rámnézve nem az "jöhetett le" neki, hogy itt van egy faszi, kitömve fél millával a zsebe, tuti itt fogja hagyni nálam...
Úgy adódott, hogy hosszú ideig (mostanáig) nem jött össze a pénz, de egyszer ugye minden összejön… Eredetileg úgy gondoltam, hogy elég lesz egy MB Pro is, de vaciláltam a dolgon, mire is lenne nagyobb szükségem. A boltban a kollégák fáradhatatlanul válaszolgattak az összes amatőr kérdésemre, tényleg segíteni akartak, hogy elégedetten távozzak onnan, nem akartak “rádumálni” a drágább gépre. Szerencsére az utolsó percben megvették a teljes PC konfigomat, innentől aztán nem volt kérdés, hogy mit is választok… Megrendeltem az új i5-s procis változatot +4 giga memóriával és másnap mehettem érte.
Kérésemre bekapcsoltuk, kipróbáltuk, megmutatták az alapokat, egyszóval vevőként bántak velem, mégpedig megbecsült vevőként.
A következő project feleségemnek a legkisebb MB Pro megvásárlása lesz, a support minősége miatt fel se merül bennem, hogy máshol vegyem meg…
Van egy olyan halovány érzésem, hogy ha minden üzletből ilyen tapasztalatokkal távozna a vevő, akkor nem lenne ekkora szarban az ország, nem menne csődbe ennyi cég – gazdasági válság ide-oda… Szóval így kell egy üzletet menedzselni, ilyen kollégákkal kell körbevenni magát a tulajdonosnak – példaértékű a dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr242357303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása