A hét elején megérkezett a régebben megrendelt, új síntisztító mozdonyom, amit az LGB 21670 szám alatt adott ki.
A mozdony digitalizált, tehát gyakorlatilag hozzá se kellett nyúlni, csak fel kellett tenni a pályára és már ment is...
A pálya utoljára 3 hónappal ezelőtt volt használva, azóta takarítva se volt, irgalmatlan réteg kosz fogadta az új pft.-s jövevényt. A mozdony jól mutatkozott be, három kört ment, utána a startkészletes kis gőzös megállás nélkül robogott végig a pályán, ami nagy szó, hiszen ő csak 1 pár áramszedővel rendelkezik, nem kettővel, mint a komolyabb modellek.
Beágyazok ide egy videót is a kipróbálásáról:
Szóval, a célnak teljesen megfelel, de azért vannak problémák: hiába írja a gyártó, hogy két motorral van szerelve, abból az egyik a tisztító kereket hajtja és csak a másik, tőle független biztosítja a hajtást. A mozdony súlya viszont nem csekély, ezért az emelkedőket képtelen önerőből leküzdeni, kézzel meg kell tolni kicsit...