BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

Új videó

2010.05.17. 12:27 | Briko | 2 komment

A múlt héten volt egy kis időm (és kedvem) foglalkozni kicsit a pályával: - az eddigi egy betáp helyett hét lett, kihúztam egy komolyabb gerincvezetéket, erre forrasztottam rá a betákábeleket - ezek mind szerelődobozban vannak, lehet őket dekorálni (eltűntetni...) - leszórtam 125 kg. kavicsot - kihúzkodtam rengeteg gyomot - 4 órán keresztül csiszoltam - fáj mindenem... - tapasztalat: sok helyen megsűllyedt a pálya - nem lehet elkerülni a betonozást...



 

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr152009752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nygma 2010.05.17. 15:39:49

Örülök hogy tettel fel videót. Szerintem jól néz ki. Van esetleg egy vágányterv is? Vagy ugyan az mint amit régen feltettél?
Látom lett végül egy tó is. Nem lesz a tóparton egy teher átrakó?

Briko · http://www.corvinsalon.hu 2010.05.29. 08:49:33

@Nygma: Tegnap megrajzoltam a vágánytervet is, felteszem a honlap megfelelő menüpontja alá.
süti beállítások módosítása