BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

Fatal Error

2007.12.13. 11:30 | Briko | 2 komment

Címkék: adatmentés

Nem csak Crash_ barátomnak volt problémája a számítástechnikával...

Pár napja új vinya került a számítógépembe (Samsunk 400 Gb, Sata). Ez idáig nem is lenne baj, de miután átmásoltam rá minden fontos adatomat (dokumentum könyvtár, email-ok, stb.), az egyik újraindítást követően már nem tért magához. Természetesen az előző vinyó már formázódott, más adatok kerültek rá. Próbálkoztam az eredeti Windows telepítő CD-vel helyreállítani a talán megsérült rendszerfile-kat, de mind hiába. Kínomban már az is eszembe jutott, hogy mi történik, ha újratelepítem a teljes op.rendszert, felülírva a régit, ekkor jött a tüdőnlövés: a majdnem teli vinyót üresnek ismerte fel a telepítő... A rajta lévő adatok nagy része gyakorlatilag pótolhatatlan volt számomra, ezért hamar egy jóbarátnál ismerősénél kötöttem ki, aki a Kürt Kft.-hez hasonlóan, adatmentéssel foglalkozik. Egy hét idegeskedés után ma kaptam vissza a 90%-ban visszaállított adataimat, egy lakótelepnyi kőszikla gördült le a szívem fölül.

Miért is írtam le mindezt? Okos ember más kárán tanul - tessék rendszeresen archiválni!

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr53262555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tanax 2008.01.06. 14:00:44

Én pont így jártam egy ugyanilyen wincsivel, a forgalmazó díjmentesen adott egy másikat, de a gördülő kő nálam is csak egy hét után jelentkezett 89%-os adatvisszatérte után. Ba....za meg a Samsung

Briko · http://www.corvinsalon.hu 2008.01.06. 16:56:35

Ahogy hallottam másoktól, Seagate-el is megtörtént már hasonló eset...
süti beállítások módosítása