BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

Nehézségek - félsiker

2009.10.04. 18:33 | Briko | 2 komment

Tegnap végre "körbeért" a pálya, erre gondoltam egy merészet: feltettem rá az egyik kis startkészletes mozdonyt, hajrá...

Lett is (azaz dehogy lett...) meglepetés: a cirka 150 méternyi sínen kb. 10 centi volt a legnagyobb távolság, amit önerőből meg tudott tenni. Tulajdonképpen nem is csoda, a sínek 3 évvel ezelőtt voltak utoljára használva, azóta tűrték a természet áldásait, kutyát, macskát, gyerekeket, átéltek egy felszedést, költözést, újbóli lerakást. Szóval mit szépítsem, bitang koszosak voltak. A slusszpoén az volt, amikor az ytong elemekből épült alagútba viszont beszaladt a mozdony (persze, az ott lévő sínek védettebbek), viszont a közepén megállt :-( Lapáttal kellett kikanalaznom... Feladat: olyan alagút készítése ami úgy is néz ki, mint egy alagút, de mobil, azaz leszedhető a teteje és takarítható.

Ki, mivel oldja meg ezt a kérdést?

Ma aztán reggel nekiestem (nekitérdeltem) az LGB sínradírjával a síneknek és hozzáláttam a nagytakarításhoz. Délután négy körül kész is lettem: siker, a vonat -az alagút kívételével- gyönyörűen haladt az új pályán!

Hamarosan videózok, fényképezek, van egy új és lesz még két új vagon is az állományban...

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr221427298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nygma 2009.10.07. 12:23:02

Ha az alagút olyan helyen van ahol a hátsó fele nem látszik akkor ott legyen nyitott. A tisztításra tudnám még ezt ajánlani:
choochoostuff.homestead.com/NMSTC.html

Legegyszerűbb egy kevésbbé használt mozdonyt átalakítani akkumulátorosra, egy pőrekocsi alá betenni ezt a tisztító kereket és rá egy 12V-os akkumulátort, majd magára hagyni a pályán. Láttam egy olyan kocsit is, amin elől egy kis feke pörgött, ami lesöpörte a leveleket a pályáról.
süti beállítások módosítása