BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

LGB pálya átalakítás

2008.04.29. 09:14 | Briko | Szólj hozzá!

Tegnap rászántam magam és kicsit "jobbítottam" a pályán. Talán emlékeztek még rá, egy régebbi bejegyzésben írtam is róla, a híd magassága alacsonyabb lett a kelleténél - ezt egy mozdony palettája bánta...

Két lehetőségem volt: vagy megemelni a pályát a híd előtt és után, vagy lesüllyeszteni kicsit a híd alatt. Én az utóbbit választottam, ástam kicsit és egy "téglányival" lejjebb kerültek a sínek.

De ha már nekiálltam a kubikos-munkának, akkor nem maradhatott ki egy kis betonozás sem, megkönnyítve a gazokkal vívott heroikus küzdelmemet :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr34446516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása