BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

Gyomírtás felsőfokon

2008.02.26. 20:23 | Briko | 7 komment

Címkék: kertivasút lgb gyomok

Már sokadik éve vívom az örökrangadót természet ősanyánkkal, pontosabban a hozzá szorosan köthető gyomokkal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A képen látható rész egyébként is a gyengém, hiszen kiemelkedik a talaj és így a növényzet síkjából, emiatt sokkal jobban szem előtt vannak a tetején kitüremkedő gyomok.

Első körben maradt a kézi megoldás: megalázkodunk a természet előtt, letérdelünk és rángatjuk ki a gazokat... Ez nem túl hálás megoldás, mert kb. két hét alatt újranőtt az egész, ha véletlenül kimaradt egy gyomtalanítás, akkor kis túlzással akár Rambo is jöhetett volna harcolni a kerti dzsungelbe.

Következő (beteg) megoldás a házban és az ismerősöknél található mindenféle sziló, folyékony-szög, szigelető alkalmazása lett: kiszedtem a kavicsokat, telenyomtam és elkentem a felületen az "anyagot", majd vártam a hatást... Ami természetesen nem jött, a gazok szó nélkül fúrták keresztül magukat a létező legbrutálisabb kötő-ragasztó-szigetelőnyagon is.

Harmadik lépcsőben jött a gyomirtó: édesapámtól kaptam valami ultra-butál anyagot, amitől állítólag még a magma is kihül - hát nem ért meglepetés, amikor tapasztaltam, hogy ide ez is kevés...

A múlt héten úgy döntöttem, hogy "ez a harc lesz a végső" alapon kiszedtem a már sokat megélt kavicsokat, a kialakult helyet teleöntöttem betonnal, amire száradás után mehet vissza a kavicságy... Ha ez nem segít, akkor passz....

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr24355680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán 2008.03.05. 19:50:44

Ha igazán előrelátó lennél, hagytál volna a betonsávban lyukakat. Ha végleg megunod a kerti vasutazást, könnyen csinálhattál volna belőle baromfiudvart vagy kutyafuttatót. Csak bele a vasoszlop, rá a drótháló, és kész. :-)

Nygma · http://nygma.hu 2008.03.06. 12:27:25

A kutyafuttatóból csinálhatnál bizniszt is! A kutyád hozzákötöd az egyik nagyobb RhB mozdonyhoz (valami kis kutyát, nem egy németjuhászt), és már kész is az automata kutyafuttató. Szerintem egy kiskutyát simán elhúzna a mozdony (mármint hasán csúszva). Csak le ne videózd, meg elkapnak az állatvédők.

Szabi 2008.03.10. 22:34:09

hehee

Hat szerintem Silver elbanna magyarorszag osszes LGB mozdonyaval...egyszerre! :D

Briko · http://www.corvinsalon.hu 2008.03.11. 10:15:42

Szia Szabi!

Eltűnt a garázsból a DR gyűjteményed, remélem épségben eljut majd hozzád a ködös Londonba...
Mikor leszel itthon legalább annyi ideig, hogy egy sört megigyunk? Ez a kérdés Nygmának is szól...

Nygma · http://nygma.hu 2008.03.11. 10:25:26

Én most húsvétra megyek haza (18-25), de kizárólag Pécsen és Szekszárdon leszek. Pestből csak a repteret fogom látni, meg a rávezető utakat.

Briko · http://www.corvinsalon.hu 2008.03.11. 15:50:21

Azért ez szomorú, ennyire semmibe venni a kertivasutas közösséget:-)
süti beállítások módosítása