BrikóFilm

Ex kertivasutas blog, kiegészítve Lilu lányom betegségének és gyógyulásának történetével, ami most saját magammal foglalkozik (kiírom a fájdalmat magamból...)

Friss topikok

Keszthely

2008.03.12. 21:50 | Briko | 9 komment

Halkan mondom és kis betűkkel, szóval kéretik nem kész tényként kezelni, de azt csiripelték a tavaszi kis madarak, hogy húsvét környékén megnyitja kapuit az ország első vasútmodellező múzeuma...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://brikofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr81378542

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vika 2008.03.13. 14:38:16

És, elnézést, nem olvastam vissza, és hol nyílik ez a múzeum????

Vagy esetleg weboldala nincs ahol tájékozódni lehet?

:-|

Briko · http://www.corvinsalon.hu 2008.03.13. 15:14:10

Sajnos a weboldalát átmenetileg politikai nyomásra szüneteltetni kell:-)

Kálmán 2008.03.13. 20:26:08

Hú, de hebegett E.T., amikor rákérdeztem az ügyre... Kért, ne forszírozzam. C.L. pedig valami idegen ügynöknek nézett, amikor fotózni voltam minap, félrevonta E.T.-t, dúltan felelősségre vonta...
De én csak a szépet és jót írtam, mert az ismert problémák ellenére jó és szép lesz.

Briko · http://www.corvinsalon.hu 2008.03.13. 20:45:20

No igen, meg tulajdonképpen a problémákra maximum a rosszindulatú "csámcsogók" lennének kíváncsiak.

Kálmán 2008.03.14. 09:04:18

Az isten se mosná le az Indóházról, hogy nem irigységből vagy valami hasonló rosszindulatból teregette a szennyest...

Briko · http://www.corvinsalon.hu 2008.03.14. 09:27:43

Nagyon örülök annak, hogy az Indóház a múzeumban nem konkurenciát lát.

Kálmán, megírnád a mobilodat a briko kukac brikofilm pont hu-ra?

Nygma · http://nygma.hu 2008.03.14. 13:28:36

Húúú nagyon kíváncsi lennék rá. Szerintem meg kellene lebegtetni a témát egy nemzetközi magazinban is. Nem hirdetésre gondolok, inkább egy szép cikkre mondjuk a Railroad Modellerben. Elég sokszor van benne európai vonatkozású téma, azt hiszem én is postoltam párat.
Meg pár promó videó a YouTube-on. Bár nem tudom milyen készenléti fázisban van a terepasztal.

Kálmán 2008.03.14. 19:31:40

Azt hiszem, nagyobb, nemzetközi hírverést inkább egy magasabb készültségi fokon kéne csapni neki. Tehát pl. ha elkészül a felsővezetékezés Semmeringen, befejeződik a Nürnberg-modul. Nem írtam a cikkben (kedden adtam le, súlyos bizonytalansági tényező még, hogy megnyílik lapzártára, vagy sem...), de én menet közben a Déli Vasutat bemutató magyar asztalt inkább a villamosítás előttire alakítottam volna. Igaz, így viszont le kell mondani minden olyan mozgó motívumról, amely napjainkat jellemzi.
Szóval inkább valamikor nyáron lehet aktuális a "nemzetközi sajtónap". E.T.-nek van hozzá megfelelő nemzetközi kapcsolata, de minap találkoztam Naumann Ferivel, ő is el tudna helyezni egy kivonatos anyagot német magazinokban.

Briko · http://www.corvinsalon.hu 2008.03.14. 21:35:15

Ha jól tudom, akkor Tibor már intézi a nemzetközi hírverés német részét, a Miba, Eisenbahn Journal biztos be fog számolni egy képes riportban a projectről.
A Railroad Modeller más tészta, de mindenféleképpen jó ötlet, köszönjük!
süti beállítások módosítása